bildregn

Vi var först på Cliche- inget folk, åkte direkt till El Jardin- nice bar, träffade en svenne, åkte därefter till Suite- love it, musiken slår allt, dansade dansade dansade, åkte till Marbella och Premiere- tråkig sunkklubb, gick efter nån minut till Buddha bar, Debbie och David gick in, jag och Jayde gick ner till hamnen och åt kebab, gudomlig kebab, man kunde få den mixed, både lammkött och kyckling, världens bästa uppfinning, sen blev det Buddha Bar-lovely musik där oxå, dansade till fötterna inte orkade mer, taxi hem. Stupa i säng 7 på morgonen.
Tjejerna skulle ut ikväll igen, men jag bangar, ska jobba imorrnbitti. Var alltså ute med några nyfunna engelska kompisar, Jayde och jag går i samma spanskaklass.


Jayde, jag, David och Debbie




Jag och tjejerna på Suite






I taxin på väg till Marbella


En man som vet vad han ska göra när en tjej har ont i fötterna...


Hittade en holländare som gillade svenska fotbollslandslaget, otippat!


Golvet och våra fötter på Buddha bar

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback