träning

Igår gick jag till den uppvärmda poolen i området. Vi har oxå en pool men den är inte uppvärms och den är liten så det går inte så bra att simma där. Det finns två pooler i byn som alla invånare i byn får använda, och en är uppvärmd, så jag gick dit och idag var jag där igen, och simmade några längder. Tänkte att det får bli min träning här nere, det är ju faktiskt jättehärligt och simma, plus att man nog får sig en schysst bränna på köpet. Så simmning blir det några dagar i veckan har jag tänkt. Ska dit imorrn igen, det enda jobbiga är att jag blir så himla torr, värsta krokodilhud får jag, usch.


Lite bilder från poolen:




Utsikt över våran lilla by.




Bild på väg hem, man ser knappt vart havet slutar och himlen börjar...
Sandra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Jag är amandas kompis johanna som också är aupair här nere i spanien. Jag ska till marbella imorgon så jag tänkte om du har tid och lust att ses så är det bara att ringa, för då hade väl fått mitt nummer från amanda =)

2009-05-11 @ 22:45:11
URL: http://johannaastridlinnea.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh vad vackert och härligt och underbart!

2009-05-12 @ 03:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback