playa

I lördags var jag med barnen till stranden, sen gick vi till Donken. Och igår gick jag med barnen till en av de gemensamma poolerna som finns här i byn. Kom ett svenskt par dit, flickan tyckte det var så roligt när hon hörde att de pratade svenska. Imorse skjutsade jag dem till skola och dagis, ska åka och hämta dem sen oxå.
Fick ett mms med en jättefin bild på delar av min familj igår, så jag skickade tillbaka en bild på mig när jag satt och solade vid poolen.

Saknar min familj så mycket!!

Smekmånaden här börjar ta slut, men jag trivs fortfarande väldigt bra!
Efter att ha varit i solen 3 dagar i rad, håller jag mig inne idag, mitt huvud orkar inte med hur mycket sol som helst.

Viente är ju givetvis inte bro. Men fuente däremot är det. Jag var så trött när jag skrev det att det blev lite fel.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Magda

Vi saknar dig här också.

Många kramar.

2009-05-04 @ 18:43:28
Postat av: eva

det är puente som är bro. fuente är fontän.

tycker du ska besöka fuengirola också, ligger 2 mil från marbella. Har bott där flera år och där är det verkligen mycket svenskar :)

2009-05-12 @ 15:44:07
URL: http://lifeofeva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback