Norway 12 points!

Vilken kväll det blev. Vi hade kanalen, så jag tittade på det inne hos familjen, med flickan sittandes bredvid mig. Har nog aldrig sett festivalen med ett barn jämte som frågar och kommenterar precis heeeeeela tiden! Det var nåt nytt. Igår låg jag vid poolen i flera timmar, brände mig visst lite. Sen åt jag middag och åkte till El corte ingles, ett stort varuhus med mamman och flickan. Sen hem och kolla eurovision. Jag röstade ju såklart på Sverige, min plikt som svensk utanför Sverige. Även som Norge såklart var bäst, och det skrev jag när jag såg youtubeklippet från när Alexander vann i Norge, den kommer vinna i Eurovision, och det gjrode den! Och vilken seger sen, högsta poängen någonsin.

Eurovision i Oslo 2010!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Mitt svenska godis som jag köpte i sverige är nästan slut så måste nog ta mig till svenska affären jag med :D



Vi får ta en fika nåndag!

2009-05-19 @ 10:22:07
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback