la familia

Har ju helt glömt bort att berätta att inte bara mamma och pappa kommer och hälsar på utan bror min Jonas följer med oxå! Imorrnkväll är dom här. Hoppas bara att vädret blir fint under dom här dagarna. Ikväll ska jag säga till mamma vad dom ska ta med sig ifrån väskan, äntligen ska jag få använda min korta vändbara byxdräkt som jag köpte på Urban Outfitters på rea för 10 dollar. Och massa andra saker jag har saknat.

Jag har förövrigt fått världens största finne på överläppen, jag får väldigt sällan finnar, men när jag får dom så är det på konstiga ställen.

Någon som använder Cyberlink Youcam? Hur får man inte bilderna man tar där som fil, till typ bloggen?
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att några delar av familjen kommer och hälsar på :) Min mamma och pappa kommer den 15e juni, drygt två veckor kvar och jag lääängtar! :D

2009-05-29 @ 03:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback