besööök

Jag ska få besök. Nästa fredag kommer min mamma och pappa hit, stannar tills på onsdagen! Förstår ni vad glad jag är. Många av min familj och vänner hade planerat att komma och hälsa på i LA, men det var ju inte nån som hann med det, så det ska bli så roligt att dom kommer hit. Nu när sommaren har kommit hit oxå, förutom idag då det faktiskt har varit molnigt, är så konstigt när man vaknar på morgonen och det inte är strålande solsken, man vänjer sig snabbt.

Dom ska få bada och sola, på stranden och vid poolen. Vi kanske åker en sväng upp till Ronda nån dag, en mysig liten by med otrolig natur uppe bland bergen. Dom ska få äta frukost på Passion Café- amerikanska pannkakor med sirap, jordgubbar, kiwi och hallon. Det jag åt med mamman precis när jag hade kommit hit. Shoppa på La Canada ska dom få göra oxå.

Bara 10 dagar kvar tills vi ses mamma och pappa :)

Sandra

Kommentarer
Postat av: Emlan

Vad kul, hoppas dom tar med dig tillbaka:) PUSS

2009-05-19 @ 19:41:29
Postat av: Terese Lund

men Sandraa, du kan ju inte avslöja hela schemat, då blir de ju inga överraskningar kvar :)

2009-05-19 @ 21:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback