back to the states

Idag var jag tillbaka i USA för några timmar, och som jag trivdes. Jag åkte till La Canada, ett jättestort shoppingcenter. Och det är precis som de amerikanska shoppingmalls som jag besökte. Butikerna spelar hög musik, kom in i en butik och det luktade precis som Abercrombie & Fitch butikerna gjorde. Finns massagestolar utsatta lite överallt, foodcourts, försäljare i mittgångarna. Åhh vad härligt det var. Träffade på Kristin där inne, på H&M såklart, så vi joinade varann och gick och åt, och där kröntes min USA-upplevelse genom att vi käkade på Hollywood. Tog en Santa Monica-sallad som var jättegod, den liknade en underbar sallad jag åt på The Cheesecake factory, med kyckling, morötter och sådär.

Handlade en bikini och en väst. Tänkte på dig Sanna, min kära svägerska, du skulle handla ihjäl dig där. Du köpte en hel massa bara när du var uppe hos mig en helg i Stockholm, du skulle gilla La Canada kan jag säga ;)


Bjuder på en bild på mig från förra veckan...


Socker ifrån Hollywood
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fin du är Sandra :)

2009-05-10 @ 03:48:06
Postat av: Emlan

Fiiiiin bild :) Hoppas du mår bra, det ser ut så bäjb, Puss Emlan

2009-05-10 @ 13:51:17
Postat av: Svägerskan,Shopaholicen,Sanna

Ja jag kan faktiskt shoppa ihjäl mig på vilket ställe som helst, västervik funkar ju för mig så ett stort köpcentrum i Spanien låter ju inte helt fel:) Du är så fin, fin färg också:)

Saknar dig, hörs snart, PUSS& KRAM

2009-05-11 @ 20:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback