LA VOIX

Hann inte med att blogga när jag var i Stockholm. Och ingen tippning blev det heller. Men jag kan ju säga såhär i efterhand att innan finalen trodde jag att topp 6 utan inbördesordning skulle vara Malena, Alcazar, Caroline, Måns, EMD & Sarah, och det var det väl.
Jag var både på genrepet på dagen på lördagen, och sedan finalen på kvällen. Orkar inte lägga upp några bilder nu. Josefine och jag var fierce iaf. De två söta damerna i toalettkön fattade att vi hejade på Alcazar och det var ju meningen.

Vad har hänt sen sist? Jo, har fått 2 nej på aupairjobb jag har sökt, Cypern & Monaco. Så allting känns väldigt tungt just nu, plus att jag fortfarande försöker få hem min väska från LA.

Mina älskade vänner i Los Angeles, ni har ingen vän från Sverige som ska komma och hälsa på den närmaste tiden??
Jag börjar bli desperat nu, jag saknar mina grejer :(

Fan va synd det är om mig, inget jobb, inga pengar, ingen kärlek.
Det enda positiva är väl att det faktiskt var solsken idag...Men hur mycket hjälper det?
Sandra

Kommentarer
Postat av: älin

så du letar aupairjobb igen?:)

2009-03-18 @ 19:55:28
URL: http://elinteborn.blogg.se/
Postat av: kattis

tyvarr vet jag ingen! men jag kanske kan hjalpa till att ta den till posten eller sa?

saknar dig!!

2009-03-20 @ 00:50:51
URL: http://hurrayforla.blogspot.com
Postat av: Allt Om The Hills.

då är du så välkommen till min blogg :)

2009-03-21 @ 11:37:08
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Anna

Blogga oftare! :)

2009-03-26 @ 13:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback