DSM

Satt ju barnvakt igår, det gick bra, och fick lite money för att dom hade tagit upp min tid, inget man blir rik på men har man inte fått lön på typ 4 månader så tar man tacksamt emot minsta lilla bidrag.

Idag har jag tränat= dansat till låtarna på Melodifestivalskivan.

Igår tittade jag på Dirty Sexy Money, grymt bra avsnitt och vad får jag höra. Jo att det har inte sänts i USA än, vi fick det före, hur bra är inte det??!! Nu är det bara att bänka sig, för nu i vår lär ju scenen jag fick vara med och se när den spelades in på Paramount Pictures studios i Hollywood att visas. Jeremy Darling åker limousine i Las Vegas, åh va coolt det ska bli att se!


Jag, "Jeremy Darling" och Teresa, åhh den dagen kommer jag aldrig att glömma!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback