tapas

Ikväll blir det tapas med Linda och henne syster som jag var och hämtade på flygplatsen häromdan.
Ska åka in till Marbella och sätta mig på Lindas jobb, hon får fixa nåt gott att dricka åt mej. När hon har slutat går vi och äter tapas, har inte ätit det än, men det är ju typ det spanskaste som finns. Det är feria den här veckan, så folk festar typ varje kväll, det är tivoli och typ parad och grejer, blir nog trevligt.
Var hemma hos Linda häromdan och vi gjorde ingenting, gick och handlade lunch, baguette och donut, yummie lunch :) och twix till efterätt haha.

Linda hade en bild på oss när vi gick ut förra helgen.


Jag, Linda och Linda. Den blonda Linda till höger är min Linda, som jag ska träffa ikväll
.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback