sleepy

Idag har jag inte orkat göra nånting, jobbade imorse, sen har jag legat i sängen med datorn, kollat på Söndagsparty och sovit. Ska iväg och hämta flickan snart, kanske skulle följa med henne till ett födelsedagsparty senare, idag fick hon ännu en inbjudan till ett.
Igår låg jag på stranden halva dagen, det var skönt. Smakade calamari- bläckfisk för första gången, men usch va segt det var. Nä det var första och sista gången.

Lägger upp några första bilder från familjens visit:


Första dan på stranden


Lunch på Trocadero, brorsan och mamma.


Pappa och jag på Trocadero


Yummie yummie tonfisksallad


Strandpromenaden


Jump on the pier!

Det var första dagen det, mer kommer senare.
Sandra

Kommentarer
Postat av: ella

hade ni det bra? å fint väder hela tiden eller? va har hänt med jonas arm? kram

2009-06-08 @ 16:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback