playa

Hinner aldrig uppdatera, men lovar att jag ska fixa bilder från när familjen va här och lägga upp och skriva om det. jag var ute i fredags med 3 svenska tjejer, blev dock en kort kväll, inte så jättekul. Men det var roligt att få sminka, fixa håret och klä upp sig lite, måste dock köpa mig ett par högre klackar, det jobbiga är bara att jag blir så lång.

Jonas: Vi gick till några ställen i hamnen i Puerto BanusRysken alias Svensken var där, samma plats haha.

Igår var jag ledig hela dagen, sköönt. Men nu har jag flyttat in i huset för 1,5 vecka för pappans föräldrar är här och bor i min lägenhet. Så jag sover i flickans rum, det funkar men blir inte så mycket till privatliv. Nu ska jag följa me familjen till stranden, jag är ledig så jag ska mest bättra på brännan tänkte jag.


I miss you!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sanna

JA till högre klackar:) väldigt väldigt fin bild på familjen. kram kram

2009-06-07 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback