grym dag

Idag var jag helt ledig, för att jag inte var ledig nåt i helgen. Började dagen med att åka till Linda, sen åkte vi till La Canada och shoppade. Jag köpte ett linne och en väska, imorrn börjar tydligen rean, men vissa butiker hade tjuvstartat, plus att dom hade börjat ta in höstkläder?! Sommaren har ju precis börjat?!! Blev lunch på Hollywood igen, och denna gång delade vi på en efterrätt, All Star Brownie.


Efterrätten, sååå god!


Sen lämnade jag av Linda hos henne för att hon skulle jobba, då åkte jag till stranden, med ett stopp på svenskaffären först, köpte chips och lösgodis, sååå glad att den finns här :)
Låg på stranden ända till 19.30, är nästan för varmt att sola mitt på dagen så eftermiddagen/kvällen är perfekt. Jag hade min ipod och en bok och lite frukt, lovely dag. När jag kom tog jag ett dopp i poolen, som förövrigt är väldigt varm nu om dagarna. Perfekt slut på en mycket härlig dag!


Var jättestora vågor idag, syns dock inte på bilden.
Sandra

Kommentarer
Postat av: victoria

hihi ja... Har aldrig vart på sthlms pride faktiskt. borde gå ngn gång när ja är tillbaks i sverige. kul och jämföra med en sån extrem stad som SF :P

2009-07-01 @ 02:31:24
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Emlan

DU att den där efterrätten tar du med dig hem till mig!! mmm vad god den ser ut :) PUSS EMLAN!

2009-07-01 @ 13:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback