back on track

Nu är livet som vanligt igen, semestern är slut, familjen har åkt hem, det känns tomt här i min lilla lägenhet, men det luktar fortfarande Jonas här av nån anledning?!
Vi har haft det jättebra, dom verkade nöjda när dom åkte hem, även om jag tror att dom gärna hade stannat några dagar till. Och jag hade gärna haft dom här några dagar mer oxå. Men nu är det back to work som gäller. Bara 2 månader kvar tills jag kommer hem till Sverige igen.
Nu sitter jag och smaskar på lösgodis från Karamellkungen som dom hade med sig åt mig. Vi har badat, solat, ätit god mat, åkt en massa bil, sett många olika stränder. Jag har haft min första utgång här i Espana oxå. Jonas och jag var ute och svirade i Puerto Banus i lördags, riktigt roligt!! Kommer mer utförligt inlägg och bilder när jag har tid...

Här är ett smakprov på vad vi har haft för oss under semestern....


Jag och Jonas - hoppbild från Tarifa
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

härlig bild :)

2009-06-04 @ 17:31:24
URL: http://goosebumpsforya.blogg.se/
Postat av: Emlan

Vilken härlig bild, ser fram emot fler :) Kram

2009-06-05 @ 11:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback