bad update

Sorry att jag inte uppdaterar så mycket just nu, men eftersom jag åker hem på torsdag, alltså väldigt snart, känner jag att jag har bättre saker för mej än att sitta och blogga. Till exempel åka till Gibraltar, där jag var igår. Kändes helt surrealistiskt, på vägen hem så vart vi tvugna att stanna för då kom det ett plan, Gibraltars flygplats går nämligen mitt igenom den enda vägen som går in till Spanien. Så helt plötsligt kom det ett flygplan åkandes över vägen...Men sjukt kul att ha varit där, dejten bor ju som sagt där...
Fredagens ungång blev galen men inte lika galen som förra veckan, höll det på en mer lagom nivå denna gång,, tog taxi hem till urbanisationen och sista vägen till huset fick jag ta av mig skorna och gå barfota, så ont gjorde det...men det var det värt för snygga är dom... Hemma blir det ju lättare att festa i dom eftersom där e man bara ute typ 2 timmar. Men här,  jag åkte härifrån vid typ halv 11 kanske, kom hem 5-6 på morgonen, det kallar jag utgång det.

Sitter ute i solen och datorn, måste ta var på alla solig tid nu känner jag. Ni behöver dock inte förvänta er att jag ska vara brunare än brunast när jag e hemma, för jag har ju som sagt varut här i 3,5 månad och jobbat, inte på semester, plus att jag har varit väldigt duktig med solkrämen, vill inte få cancer!!!

Drar det här igen, verkar som att folk inte verkar förstå ;) Jag åker hem på tordag till Sverige, men kommer hem hem till Vimmerby på söndag antar jag. Ska jobba första helgen med familjen.

So long...
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback