schlagerblogg?

Förstår att det är tråkigt för er trogna läsare när jag aldrig skriver. Men mitt liv just nu är otroligt tråkigt. Det roligaste på dagen är väl när posten kommer, då springer jag ut till postlådan för att se om det finns nåt kul jag kan fördriva tiden med. Igår kom det faktiskt två paket hem, 2 födelsedagspresenter till mig. Jag fyller nämligen år den 4e, på onsdag. Jag blir hela 22 år. När man va liten tyckte man att dom som var så stora som jag är nu, var jättevuxna, nu är man det själv, och jag ser mig inte alls som speciellt vuxen. Får lite panik ibland över att jag känner att jag inte uträttat nåt sen studenten, i juni är det 3 år sen!!

Jag får väl skylla mig själv att min vardag just nu är tråkig, men jag tänker fortfarande på LA. Jag har svårt att ta tag i nåt nytt, även om det för några dagar sen höll på att bli så att jag flyttade till London. Men blir inte så just nu, och jag känner nog att ska jag flytta dit måste jag ha ett startkaptial först, och just nu har jag inte det.

Men nästa vecka börjar årets Melodifestival!! Då får jag nåt att göra iaf, och tänka på. Ni som känner mig vet ju att Melodifestivalen tar upp större delen att mitt dygn när det håller på. Kommer ihåg när jag gick i skolan, jag hade väldigt svårt att koncetrera mig på lektionerna, och göra läxor eller plugga till prov under den 1,5 månaden det håller på var väldigt svårt!!! Nu har jag inget att göra, så jag kan lägga all min tid och energi på festivalen.

Lär nog bli uppdatering här på bloggen om festivalen. Kul för er, ni tror att ni ska få läsa om mitt häftiga liv i Los Angeles, ist får ni läsa om Sandra - Melodifestivalnörden, som inte har nåt bättre för sig än att betygsätta och läsa skvaller dagarna i ända.
Sandra

Kommentarer
Postat av: elin teborn

alltså det är sjukt hur mkt allting kan försändras. ja kom hem för 1,5 vecka sen typ och jag är redan så sjukt uttråkad:S

2009-01-29 @ 13:20:53
URL: http://elinteborn.blogg.se/
Postat av: Marie

Det borjar den 7e va? Ska forsoka titta pa internet :D

2009-01-30 @ 17:02:52
Postat av: Pearl

åk till la och plugga något? det har jag funderingar på.

2009-02-09 @ 04:16:22
URL: http://intimacy.blogg.se/
Postat av: Josefin

varför blir det inte London? :)

om du fortfarande känner dig sugen så kan jag hjälpa dig.. har ett år kvar här och kan säkert hitta nåt jobb till dig om du inte vill va au pair igen :)

2009-02-28 @ 23:45:30
URL: http://jooseefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback