nya planer

Jag fick inget visum, så usa känns rätt långt borta för mig just nu. Nån dag ska jag tillbaka, om det så bara är för semester en vecka. Men när det blir är det ingen som vet.

Nu är istället siktet inställt på Norge, tjäna lite pengar. Nån som är på? Jag skulle vilja åka bara 1-2 månader. Sen skulle jag nog vilja prova på London. En engelsktalande storstad, precis vad jag vill ha. Sen att det är en aning närmare än LA skadar ju inte.

Jag saknar alla mina kompisar i LA! Och jag saknar LA, jag var där i 2,5 månad och jag hann med mycket. Men jag hann inte ens med att se hela LA, det är så stort. Jag är iaf överlycklig över mina månader där borta. Dom bästa månaderna i hela mitt liv. Jag önskade bara att dom hade blivit några fler.

Jag är iaf grymt stolt över mig själv, att jag vågade ta steget och flytta till USA, att jag vågade säga att jag inte trivdes i familjen, att jag vågade säga nej till familjer som inte kändes rätt, och att jag till slut vågade ta beslutet att flytta hem igen. Även om det inte var tänkt att bli för evigt.

Det är bara att blicka framåt, jag får hoppas att det var nån mening med det här.
Sandra

Kommentarer
Postat av: becks

Kul med norge och London!

jag tror det var meningen, ngt annat nytt och spännande väntar :)



kram

Becks

2009-01-18 @ 17:46:16
Postat av: Sandra

Va tråkigt att du inte fick åka tillbaka. Du kanske kan spara ihop pengar och plugga i USA? Själv ska jag faktiskt till Norge snart för att jobba ett tag, och sedan kanske resa och eventuellt vara au pair igen. London lockar lite, om så bara för semester.

2009-01-18 @ 23:56:51
URL: http://www.stoppstanna.com/sandra
Postat av: Anonym

en bra hemsida ar londonsvenskar.se!Dar finns det jobb, boende etc! Tror nog det ar svart att fa butiksjobb nu (varan nya flat mate har inte fatt nagot an pga den daliga ekonomin), men annars kan man ju alltid borja med nannyjobb.. de finns de gott om! tycker absolut du ska aka hit, jag gjorde de for att jag saknade usa(men hade inte heller visum..bara krangligt).. London ar tusen ganger roligare an sverige! :) Hor av dig om du kommer hit sa kan jag nog hjalpa dig med jobb! kram

2009-01-19 @ 16:52:15
Postat av: julia

åh sandra, vad synd!

men du tänker helt rätt, planera framåt och hitta på något kul, london låter som en bra idé!



kramar!

2009-01-19 @ 21:36:20
URL: http://juliabloggar.blogg.se/
Postat av: Marie

Fick du inget visum? men har du inte dina saker kvar i USA? :S eller hur blir de då? Ha de så bra!

2009-01-27 @ 15:51:34
URL: http://maariiiee.blogg.se/
Postat av: kattis

efter london aker du till hawaii med mig!!!!!

2009-01-28 @ 18:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback