The city

Har precis kollat på senaste avsnittet av The City. Jag gillar den, men den är ju så mycket tråkigare än The Hills. Deras intriger är ju ingenting mot dom som finns i The Hills. Sen gillar ju jag givetvis Hills mer eftersom jag har bott i staden det spelas in i, och har besökt många av platserna. Vet ju att mina fellows i New York diggar City mer, klart att det blir bättre och mer intressant när man bor mitt i det!
Tur att Olivia finns så det händer nånting i serien. Vilken bitch hon är!

För alla The Hills fans så kan jag ju meddela att 5e säsongen kommer börja sändas i USA i april. Och det kommer bli 27 avsnitt, inte illa. Får se om Kattis syns i nåt av avsnitten, hon stod nämligen jämte Audrina utanför en klubb för ett tag sen när kamerorna var med.
Saknar mina Los Angeles vänner. Jag kom på idag att man kanske kunde läsa en termin där iaf, det borde man ju kunna finansiera, är så sjukt dyrt att plugga i USA. Men tillbaka dit ska jag nån gång, och då är nog skola det lättaste alternativet för mig.

När jag fyllde år fick jag första säsongen av OC. Har börjat kolla på det idag, det är ju så himla bra!! Dom boxarna passar så bra i min dvdsamling, bland The Hills, Laguna Beach, Sex and the city....Åhhhhh jag längtar tills jag flyttar till en egen lägenhet och får visa upp min  fina dvdhylla :)
Sandra

Kommentarer
Postat av: Hannah

jo jo, men intrigerna de 6 första avsnitten i säsong 1 av the hills hade inte riktigt lika mycke dramatik som nu heller ;) jag gillar the city!

2009-02-12 @ 17:27:12
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: kattis

haha ja fan vad coolt om jag kommer med :) da kan du fa en autograf om du vill! hehe

2009-02-26 @ 23:03:59
URL: http://hurrayforla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback