Stay the night!!

Skräll redan i första deltävlingen. Dom brukar inte komma förns i 3e, men igår hände det grejer minsann. Alcazar var ju bäst, och det tyckte ju tydligen inte bara jag som gammalt Alcazarfan, utan stora delar av tittarna oxå. Äntligen fick dom gå direkt till finalen. Så nu måste jag ju köpa biljett till finalen oxå.
Jag hade väl inte så mycket till övers för Emilia, gillar inte riktigt hennes röst, men den är ju klart bättre än Caroline af Ugglas. Och så ska hon få två chanser oxå. Nää, och internationella juryn, är Ugglas verkligen vad öststaterna vill att vi ska skicka? Nu kan det ju iofs vara så att det var deras 3 handsval, det vet vi inte.
Shriley Clamp hade ingen bra låt och hon sjöng som en kråka, men sist behövde hon kanske inte ha kommit.

Nästa vecka är det dags för Mums-Mums. Tror han går vidare ganska så lätt, låten ska tydligen vara rätt bra, och om man tittar på artisterna så har han inget vidare motstånd tycker jag.

Idag hade vi kalas för mig och min lillebror. Fick samtal om att jag ska jobba imorrn me. Det är väl ganska välkommet får jag säga.

Ska börja kolla på biljetter på blocket till finalen. Får ju inte missa det. Har gått på nån tävling varje år sedan 2003, kan ju inte sluta nu speciellt inte när jag är hemma i Sverige.

2003- Deltävling  Jönköping & Göteborg
2004- Finalen
2005- Genrepet till finalen
2006- Finalen
2007- Deltävling Jönköping & finalen
2008- Finalen
2009- Finalen?

Förra året vann jag 2 biljetter till finalen dagen innan av Mix Megapol, kanske kan hoppas på samma tur i år?
Sandra

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej!

Så jag kommer bara rabbla upp ett par saker,för jag har typ panick just nu. Så HEJ, jag är en ny aupair i LA, är i rematch, Judy hjälper inte en över huvudtaget OCH det säger att jag måste åka hem. Jag följde din blogg medans du var i LA innan, och jag VET ju att du var här i rematch längre för att du hade någonstans att bo,och så är det ju för alla aupairer som vill stanna. Eftersom de inte kostar programmet någonting! MEN helt plötsligt så gäller de reglerna för ALLA andra utom mig. HUR GJORDE DU FÖR ATT STANNA KVAR?!?!?! Måste veta, är sjukt panikslagen, min rematch går ut i morgon. Peter i sverige säger till mig att man kan stanna, men de här säger nått annat. VEM kan jag vända mig till, vad kan jag göra för att stanna kvar?!

JÄTTE tacksam för svar!!

2009-02-09 @ 08:27:10
Postat av: Johanna

Hej! Jag skulle genomföra din lilla uppgift, men i min sjätte mapp finns bara 5 bilder, hur gör jag då? :P Hoppas att allt är bra med dig!



Kram!

2009-02-10 @ 19:50:01
URL: http://johannajorgensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback