LA?

Någon som är i LA, eller ska till LA snart? Killar och tjejer där, har ni nån kompis som ska komma och hälsa på? Och som kan ta med en väska hem?
När jag åkte därifrån skulle jag ju komma tillbaka, så jag lämnade kvar en väska där, med det mesta jag hade med mig. Nu vill jag gärna få hem den. Förstår ni hur mycket det kostar och skicka hem den? + att man kanske kommer få betala tull på den. Det är ju mina grejer!! Jag har köpt dom, kul och få betala en massa extra. Åhhhh!!! Jag blir så trött på det här.

Fick jobba idag och ska jobba imorrn me, skönt me lite stash, och nåt att göra.


Heidi Klum var och shoppade på Fred Segal häromdan.


Där var jag och lunchade och tittade på alla coola saker i butiken för några månader sen.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag har en! Som åker typ i mars och ska stanna där i ter veckor. Jag kan fråga henne om hur många väskor hon tar med sig. Är det en stor resväska??

2009-02-06 @ 09:54:56
URL: http://theresegyllenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback