julkort

Middagen med Jenny i lördags var jättemysig, till slut hamnade vi på ett bra ställe, vi gick runt till flera restauranger men inget föll oss i smaken. Fick mitt första julkort av henne och Jamie. Och så fick jag ett kort hon framkallat från en av våra utekvällar i somras.


Första julkortet för 2009. Jenny och Jamie åker till Sverige och England på torsdag, får se om vi hinner ses innan dess, men annars ses vi i januari igen, och då har vi mycket att göra ;)


Jag, Emma, Jenny och Artemis ute i Puerto Banus 24 juli, åhh vad jag längtar tillbaka till sommaren!!!

Sandra

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan! Svara gärna på frågan om drömresemål i min blogg! Kram /M

2009-12-08 @ 15:39:51
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag med! Saknar dig.

2009-12-09 @ 00:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback