dejt någon?

Solen fortsätter skina här i Spanien och det är så härligt!
Igår var jag i Puerto Banus, gick runt på stan, handlade ett par shorts och en ANNAblus. Den var så Anna, min kompis ifrån LA, tänkte på henne direkt, men så kom jag på att jag kanske oxå kan ha såna tröjor, jag prövade och jag kände att det funkade. Hittade det på Bershka, grym butik, billigt. Lite liknande Bikbok, Forever 21 och så. Me like.
Gick ner på stranden och satte mig, och då blev jag utbjuden på min första dejt här i Spain. Kom fram en spanjor och började snacka på spanska men jag sa: No habla espanol. Så då pratade vi på engelska ist. Jag fick en liten spanskalektion, och erbjudande om att gå på bio med honom. Jag tackade vänligt nej, men han hoppades att jag skulle komma och hälsa på honom på hans jobb. Han jobbade på Levante Beach, berättade det för mamman och hon sa att det var deras stammishak i Puerto, så vi får väl se om vi går dit nån gång...

Häromkvällen lade jag barnen, för färäldrarna var på Ikea och handlade massa grejer. Bland annat en garderob åt mej, har bara ett skåp, så kan inte hänga några kläder, men det kommer ju nu som sagt. Jag lade mig och titta på Från A till Ö med Hedvig och Helge, såg ju det när jag var liten, kommer ihåg att vi hade ett avsnitt inspelat, typ när posten kommer.

Pratade med Maja och Hampus på skype idag, fick äntligen se dom, var så länge sen. Oliver låg och sov, får bli nästa gång.




Mäktigt med alla stora berg som omringar oss.




Till alla er där hemma, ni vet vilka ni är....


En av dom största yachtsen i hamnen, ser mycket större ut i verkligheten.


Gick på promenad i våran by igår. På den där kullen ville Madonna ha ett hus, men hon fick nej av nån anledning.


Äkta spansk by


Ser ut som ett litet dockland.


Härlig vy med havet längst bort

Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Åååh, jag vill också vara i Spanien! Kan du inte vara kvar tills jag kommer hem så jag kan åka och hälsa på dig? :)



Är familjen bra? Kan du inte ta ett kort på ditt rum så man får se lite :)

2009-04-24 @ 14:36:00
Postat av: Terese

OMG!!!! heeelt underbara pics. jag bokade nästan en flygbiljett på stört. saknar dig!

2009-04-24 @ 20:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback