resfeber

Ikväll har jag packat och packat, och vägt väskan. Väger typ 15 kilo än så länge, får väga 23 så det ska ju inte bli några problem. Speciellt när alla min sommarkläder fortfarande är kvar i Los Angeles...buhu!

Har precis pratat lääääänge me Rebecca. Gonna miss her, men denna gång blir det skype :)

Var på mysigt smink och smyckesparty förut, så himla gulligt ordnat av Mia och Maggan.

Imorrn ska jag slinga utväxten och klippa håret, sen åker vi till Malmö på kvällen. Sover där en natt, och så flyger jag på onsdag från Köpenhamn. Började få lite ont i magen ikväll...nervös kallas det visst för?

Sandra

Kommentarer
Postat av: sara

lycka till, kommer säkert bli jätte bra!! :)

2009-04-14 @ 09:44:37
Postat av: Marie

Det kommer bli såååå bra! Du lär ju uppdatera minst en gång om dagen :)

2009-04-14 @ 18:52:55
Postat av: Marie

Nu vill jag veta hur du har det!

2009-04-16 @ 23:31:42
Postat av: Rebecca

Saknar dig meeeeed!!!! Pusss

2009-04-18 @ 11:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback