jobb, jobb

Just nu jobbar jag mest, jobbade hela förra veckan och denna vecka med. Fick en fråga om var jag jobbar, och just nu är det i matsalen på en skola i Vimmerby, Vimarskolan.
Gick och skulle beställa tid idag för att slinga min utväxt, jag sa att jag ville ha tid så fort som möjligt.....30 april!!! Men what?! Får väl gå nån annanstans och se om dom har tid innan. Åker ju om typ en vecka...Funderar på om jag ska köpa Converse här hemma, eller är det nån som har varit i Spanien som vet vad dom kostar där?? Skulle ju ha köpt i USA när jag åkte tillbaka, mycket jag skulle ha köpt då...
Ikväll börjar The Hills säsong 5 i USA, får vänta tills imorrn när det läggs ut på hemsidan. Spännande värre...
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman, Ja jag har forlangt men va lite sen med papprena sa det e derfor jagmaste aka hem, jag hade bara en liten vaska med mig hit sa jag ska nog kopa en extra en jatte vaska sa allt far plats:)

2009-04-08 @ 01:12:04
URL: http://thejsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback