helt slut

Nu har jag slutat för dagen. Pappan kommer snart med med thaimat. Flickan hade med en kompis hem idag, och pojken hade det lite jobbigt, så det har varit lite kaos här sen vi hämtade dem. Men jag lever iaf, och jag tror barnen gör det med.

Idag låg jag som sagt ute och solade en stund, på allvar i bikini. Låg bara nån timme eller så. Är så skönt att man inte behöver tokpressa 24 timmar om dygnet som på en veckas semester, utan man kan ta det lilla lugna, då blir ju brännan mycket snyggare oxå. Men när jag är hemma i Sverige i augusti, då är jag brun kan jag lova.

Mysteriet med den anonyme kommentaren är löst, det var ju bara Josefinefin, my love.

Nu hoppas jag pappan kommer snart, jag är hungrig!!!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill också vara i Spanien och sola vid poolen. Fusk ju...

2009-04-22 @ 16:10:03
Postat av: Linda

Vad gott med thaimat! Du verkar ha det bra i familjen, dom verkar väldigt vänliga :) är dom båda svenska?



Nu är du tillagd igen hehe. Tror inte jag fick med understrecket för det visas inte.

2009-04-22 @ 19:01:59
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: monica

Jo allt är bara bra :)

Gud va roligt är nästan lite avundsjuk på dig vill oxå jobba som barnflicka utomlands och desutom ha en svenskfamilj :)

2009-04-22 @ 23:24:41
URL: http://monicarydjer.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Heeeej!

Hur går livet som au pair och hur lång tid har du kvar på ditt år?

Det verkar som du trivs och har en bra värdpappa som ser till att du får god mat.



Ha de så jättebra!

Kramar Louise

2009-04-23 @ 09:05:55
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback