Bilder

Här kommer lite bilder från senaste dagarna...


Hittade lite gammalt godis från USA, familjen hemma fick det, dom fick äta det på egen risk med tanke på att det är några månader gammalt. Swedish fish köpte jag med en stor påse hem till jul. M&Ms har faktiskt kommit till Sverige nu, svindyrt, så då är dte int elika speciellt längre. Reese´s jordnötsgodis, och min älskade peanutbutter and chocolatechip bar. Åt det som snacks varje dag typ.


På vägen ner till Malmö sprang mamma och jag in på Coop konsum i Målilla, där fanns det grejer minsann. 6-pack nötcreme, jättesalta, kryptoniter, frukt och mandel, gifflar, och nyheten Singolla lakrits, som faktiskt var ganska goda.


Morgonen jag åkte gjorde vi Croissanter, yummie, hoppas dom smakade Tobias och Sanna??


Taget ifrån planet till Madrid


Min första spanska morgonutsikt
Sandra

Kommentarer
Postat av: sara

gud vilken fin utsikt! :)



får du betalt för att jobbba som au pair? blev lite sugen på att åka iväg själv :)

2009-04-19 @ 10:25:25
Postat av: Sandra

Hej Sara.

Visst är det härligt..



Japp jag får betalt, det får man som aupair. Oftast inte en jättehög lön, men man får ju boende och mat vanligtvis, så lönen är fickpengar.

Jag rekommenderar dig att åka, man växer otroligt mycket som människa när man får komma ut i världen.

Lycka till!

2009-04-19 @ 20:33:31
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: sara

Okej, åker du med nån organisation?? eller hittade du din familj på greataupair? har hört att många hittat familj där...



Ska du prata spanska med barnen? eller svenska... :)

2009-04-19 @ 21:43:26
Postat av: Sandra

Nope ingen organisation, åkte med en till USA, men inte nu. Jag hittade familjen på aupairworld.net var registrerad där, och på newaupair och greataupair. Finns jättemånga familjer där.

Jag pratar svenska med dem.

2009-04-19 @ 21:51:52
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback