19.48

Satt och lyssnade på Spotify förut och det kom reklam....på spanska, det var så konstigt. Fattade ju inget, förutom när han sa Spotify.
Vi var och köpte köttfärs förut, och en baguette. Här där vi bor är så himla mysigt, det är så pittoreskt och ser ut precis som en gammal spansk liten by. Av köttfärsen gjorde jag spagetti och köttfärssås.

Mamma och jag fick se varann i webcamen förut, var så kul och se henne. Men det känns inte alls som när jag var i USA, då grät jag varje gång jag fick se och prata med dem där hemma. Nu känns det bara kul. Det kan ju bara bli bättre, kan inte ha det sämre än vad jag hade hos familjen i USA.

Nu har jag varit ledig några timmar, och det har varit jätteskönt, har inte hunnit läsa alla min bloggar jag följer, så nu var det några dagars bloggning som behövde läsas. Jag räknade dom nu, jag har typ 50 stycken bloggar jag läser varje dag, sen har jag kanske 5-10 stycken jag går in på nån gång i veckan...Mest aupair och modebloggar.

Nu regnar det här igen...men solen kommer tillbaka, det har familjen lovat mig. Och det borde den ju göra med typ 330 soldagar om året :) Det här området är omringat av berg så det blir alltid väldigt varmt här. Preis som i The Valley där jag bodde i Los Angeles.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Hannah

så kul att du trivs :) och att du bloggar mer :)

2009-04-18 @ 18:16:40
URL: http://lohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback