positivt

Jag sitter här och kliar, får bara mer och mer utslag, jag vill att det ska sluta snart. Så himla typiskt att jag skulle få det just nu. Idag firar nämligen mamma och pappa 30-årig bröllopsdag, så hela hela familjen med alla syskon och pojk/flickvänner har kommit hem för att vi ska ut och äta sen. Alla förutom jag, Sanna vet inte om hon har haft vattkoppor så hon vill inte träffa mej.
Det var en middag oxå för att jag kommer förmodligen inte träffa Tobbe och Sanna innan jag åker, så det va lite avskedmiddag för mej med. Nu får jag sitta hemma ensam och vänta på en doggybag istället. Men jag får väl se det positiva, tur att jag fick det nu än precis när jag ska åka, eller i USA. Då är det ju faktiskt bättre att jag har det nu för det hinner ju förmodligen gå över innan jag åker.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback