moster igen

Idag är jag glad och stolt för jag har blivit moster igen. Till Hampus lillebror. Han föddes imorse och är alldeles underbar. Har bara sett bilder på honom, hoppas att jag får se honom senare i veckan när han kommer hem. Han är så lik Hampus när han var nyfödd.
Finns inga finare än mina systersöner. Kommer sakna dom så otroligt mycket när jag är borta. Dom blir svårast att lämna, speciellt Hampus. När jag flyttade hem från Stockholm så lärde sig han att säga Sandra efter bara två veckor. Mitt namn var det första namnet han lärde sig. Han har varit här idag och vi har busat och lekt och varit i lekparken. Första gången jag är ute mer än att hämta posten på 2 veckor pga mina vattkoppor. Det ska vara Hampus som får ut mej.
Jag är så rädd att han ska glömma bort mig...Att när jag kommer hem så säger han inte Sandra längre. Idag pekade jag på en bild av mig och frågade vem det var, då sa han Sandra. Tänk om han inte känner igen mej om ett år. Han kommer vara så stor då, över 3 år. Det blir en helt annan Hampus jag kommer hem till. Men det är förmodligen en lika underbar Hampus, bara något äldre.

I love Hampus
Sandra

Kommentarer
Postat av: Terese

Congrats! =) Så mysigt. Hoppas allt gick bra o att din syster o det lilla knytet mår bra=) Jag tror inte Hampus kommer glömma bort dig, det finns väl post?! du får brevväxla med honom, typ skicka bilder varje vecka som han får peka på o säga Sandra! ;) KRAM

2008-09-23 @ 22:38:52
Postat av: Sandra

Tack. Jaa jag får väl göra det...Men det blir ju inte samma sak som att träffa honom varje vecka. Han kommer väl ha fullt upp med lillebrorsan. Bebisen som han säger. Tack för dina uppmuntrande ord vännen. Kram

2008-09-24 @ 10:18:55
URL: http://thesedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback