mejl

Har fått mejl från min värdmamma. Jag skrev till henne att jag hade fått vattkoppor och sådär. Hon tyckte väldigt synd om mig, och frågade om jag behövde komma senare, hon tyckte att  min hälsa var viktigast. Hon verkar så himla gullig och omtänksam. Men det ska jag inte behöva göra. Nu har jag ju redan hittat alla jag kommer åka med. Finns till och med en liten liten Facebookgrupp för oss som åker 6/10 med Skandinaviska, tycker det är jättegulligt.

Värdmamman skrev att med deras förra aupair så lät dom henne ta några körlektioner, för man måste ju ta Californiskt körkort när man kommer dit. Och så måste jag skriva upp igen och köra upp.Men har hört att det är inte alls lika svårt att ta körkort i USA som i Sverige. Fick iaf typ en körkortsbok som jag började läsa igenom, titta här på början...



Hur coolt är det inte att ha Arnold Schwarzenegger som guvernör?
Han har tydligen instiftat 2 nya lagar. När man kör bil får man endast prata i handsfree. Och tonåringar får inte använda elektroniska apparater överhuvudtaget. Bra där Arnold!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback