lugnare

Jag har varit så upptagen med att klia så jag har inte bloggat så mycket. Idag har det inte kliat såå mycke som förut, så det e skönt, jag ser fortfarande ut som en krater hela jag (vågade knappt gå ut och hämta posten idag, ifall jag skulle stöta på någon, ni som vet vart jag bor vet att det är sällan man stöter på någon här, finns inte så många att stöta på liksom)
Men jag vågade mej ut iaf och inte en människa i sikte, hade nån kommit i närheten hade den förmodligen lagt benen på ryggen och flyttat häirfrån snabbare än jag kunde säga vattkoppor.

Fick sova lite inatt tror jag iaf. Jag blev nog lite konstig av sömntabletten för ibland visste jag inte om jag sov eller drömde. Det var som att jag hallucinerade, för det kändes som att jag va vaken men kunde inte kontrollera mina tankar. Utan det som hände var att jag var med i nån tävling där vi skulle göra klänningar av massa tyg. Och jag hade dragit upp överkastet för jag frös så mycket, och överkastet är vitt så jag envisade med att göra brudklänningar av det vita tyget. Sjukt värre!

Har spenderat dagen framför SATC, började för att tag sen och tänkte jag skulle se hela serien igen innan jag åkte till usa och imorrn ska jag börja på 6e och sista säsongen. Det är ju så bra, man blir på bra humör.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Ante

Heej =) . Självklart gör jag det, då hör jag av mig ! Take care tjejen

2008-09-15 @ 21:14:55
URL: http://tooonia.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag vet!! Den är verkligen såå fin! :)

stackare som har vattenkoppor, kan ju inte vara kul! :/ Jag har också en barnsak med min hy just nu, hyperaktivitet. Det är helt ofarligt och så, men det är oftast barn som får det. Du vet när man kliar riktigt mycket på hyn får man som upphöjningar i hyn, sånna får jag jättelätt.. Hur konstigt som helst :S Men men, jag är väl ett barn fortfarande..

2008-09-15 @ 23:04:03
URL: http://sannasusa.blogg.se/
Postat av: Sofi

Jamenvisst! Det kommer att bli toppen! Jag åker också från Arlanda. Har inte fått någon tid än dock... Jag kommer att bo ca 20 minuter norr om San Diego och ca 2 timmar från Los Angeles, där jag kommer att hänga en del, haha. Är du nervös? Jag har nog inte fattat att jag ska åka än...

2008-09-16 @ 09:22:44
URL: http://sofiragnhild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback