har mysigt

Ikväll är det lite mys här som vanligt om helgerna. Vi äter godis, och mamma har överträffat sig själv och plockat ihop en riktigt god godispåse. Hon brukar annars göra ganska tråkiga påsar men idag hade hon verkligen ansträngt sig. Har klistrat in lite bilder i min scrapbook, tror inte jag drar med den till usa. Får klippa ut bilder där och ta med hem sen ist. Sitter och väntar på att vi ska käka tacos nu, mums filibabba!

Har mejlat lite mer med min värdmamma. Och deras nuvarande aupair kommer åka redan nästa fredag, så jag kommer inte få träffa henne tyvärr. Men som tur är så kommer mamman vara hemma med mig 1,5 vecka från att jag kommit dit. Det känns skönt, hon ska visa mig runt, berätta om allt och se till så att jag lär mig pojkarnas rutiner. Jag lär väl få köra upp ganska fort oxå med tanke på att jag ska hämta pojkarna själv sen. I have a good feeling about this.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback