Drömmar

Idag borde jag få hem mitt visum. Drömde dock inatt att jag fick hem mitt pass men visumet fanns inte i passet. Utan dom hade fyllt alla sidor med massa bilder på mej bara, vissa bilder jag aldrig hade sett förut :S

Så när posten kommer är det jag som springer ut till postlådan och öppnar mitt kuvert med tusen frimärken på (frimärken för 66 kronor för att vara exakt, gick ju inte att få 61 kronor, så fick välja på 60,50 och 66 kr, jag valde 66 för att vara på den säkra sidan, killen på Sleven sa: att det gör alla ) och hoppas hoppas att mitt visum finns i passet.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Terese

taada...min första kommentar! :)

när jag väntade på mitt visa fick jag bara en avi, ef de är rek. post, av posten, hämtade ut det i m-lund sen. har du fått ngn avi annars kan du ju förbereda dig på en liten tripp till m-lund. För att få det idag menar jag...O du, glöm inte avin (som vissa andra, den måste de tydligen ha :)

Krya på dig! KRAM

2008-09-03 @ 11:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback