bokat och klart

Fick mejl av min värdmamma igår. Hon har nu bokat planet från New York till Los Angeles till mej. Och hon hade tagit fönsterplats så jag kan se New York skyline när jag åker och Los Angeles skyline när jag kommer. Så gulligt av henne. Hon skrev oxå att man får ingen mat på flyget så antingen får man köpa innan eller på planet. Och bolaget som jag åker med har tv i alla säten men jag måste ta med/köpa egna hörlurar, hon tänker på allt. Jag åker egentligen inte till LAX utan till Burbank för det var närmare deras hem. Tog bara 15 minuter att åka från flygplatsen, och jag kommer dit sent och hon kommer och hämtar mig (of course) så sen är det raka vägen hem och sova. Pojkarna kommer sova så dom får jag träffa dagen efter.

Det blir så på riktigt. Jag längtar!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna

gud va härligt det låter, vill oxå till Kalifornien!! :) åker du med ef??

2008-09-23 @ 16:56:14
URL: http://annainusa.webblogg.se/
Postat av: Terese

Jag längtar inte lika mkt...:( Fast glad för dig såklart :)

2008-09-23 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback