wondering...

Sitter och väntar på att klockan ska bli 5, då drar vi till IKEA. Har nog aldrig velat åka till ikea såhär mycket. Där käkar vi middag, swedish meatballs, och sen blir det kanske bio. Ska bli kul och träffa tjejerna igen.

Inatt drömde jag att jag var hemma i Rumskulla över en helg bara. Träffade massa av mina släktingar borta vid fotbollsplanen, alla undrade ju vad jag gjorde hemma, jag sa att det va inte så bra i USA, men att jag skulle tillbaka. Och när min kusin frågade när jag skulle tillbaka, kom jag på att jag hade ju inte beställt nån flygbiljett dit igen. Och Emlan satt brevid och pratade som aldrig förr. Hon skulle ju oxå till USA och va aupair, det har hon ju velat jättelänge haha. Så konstigt det kan bli.

Kan väl berätta att allt känns inte helt ok här. I den här familjen. Ska vänta några veckor, och se om saker och ting förbättras, gör dom inte det, kommer jag förmodligen byta familj. Jag vill inte åka hem härifrån! Jag har hittat vänner här, och vill verkligen försöka hitta en ny familj här i LA. Men det blir en senare fråga. Nu vet ni iaf hur tankarna går...

Här är iaf lite bilder från där jag bor...(for the moment)


Utsikt från trädgården, lite av huset.


Min bil


Utsikt från mitt fönster
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Du har ju härlig utsikt i alla fall :)

2008-10-27 @ 00:22:55
Postat av: Sara

Usch vad tråkigt att du känner att du hamnat i fel familj. Jag hoppas verkligen jag blir bra matchad när jag ska åka!

2008-10-27 @ 20:45:42
URL: http://intimacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback