tired

Sitter vid min fina dator, it´s so cute!! Har pratat med massa folk å msn, så kul, jag blir glad när ni skriver. Skönt och prata med lite andra aupairer oxå, som är i samma situation. Hade körlektion vid 8 idag. Vaknade vid 6.30, så jag ringde hem och pratade lite me mammsen. Körlektionen gick bra, jag tycker själv jag är ganska grym på att köra bil här i LA nu. Min lärare sa att hans elever alltid klarar provet, så jag har lite press på mej nu.

Pratade med min lcc idag oxå (min kontaktperson) och henne får jag träffa på söndag när vi har vårat clustermöte, en annan svensk tjej ska ta me mej dit, ska bli kul och komma ut och få träffa lite folk. Det behövs.

Familjen hemma har fått se mig i webbkameran, tror dom blev glada. Imorrn ska jag få se dom i webbkamerna oxå, wiiiiee! När jag hinner ska jag lägga in alla bilder från orientation, tittar på dom ibland, när jag saknar er svenska tjejer! Har mitt foto från top of the rock ståendes i min hylla!

Nu måste jag snart gå och äta, men har svårt att slita mig från datorn. Har saknat den så mycket!! (jaa, jag är en datanörd)

puss hej
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mitt foto från top of the rock står på min byrålåda, så himla bra minne!! Så bra att vi gjorde det!

2008-10-17 @ 22:26:56
URL: http://sannasusa.blogg.se/
Postat av: Hannah

när kommer du till familjen?

2008-10-18 @ 04:21:54
URL: http://lohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback