sista inlägget...

Japp, det här blir mitt sista inlägg på svenska mark förmodligen. Jag har packat klart och vi är på g att åka till Sthlm, men först ska jag stanna till i Vimmerby och säga hej då till min Emlan!
Kommer bo på samma hotell som en annan tjej som åker imorrn, så vi ska nog ses ikväll. Vi får jämföra packning Marie :)

Vet inte när jag får tillgång till dator nästa gång, kanske på hotellet i New York, kanske får jag låna nån av tjejernas. Vi får se helt enkelt. Ni lär väl märka när jag skriver igen.

Ha det bra alla här hemma. Hör av er, jag kommer ha med min svenska mobil, skicka gärna sms, det kostar mig inget.
När jag har köpt dator, ska jag fixa skype på den och då kan vi prata hur mycke vi vill!

Jag kommer sakna er! Det vet ni. Men ett år går fort, jag är hemma snabbare än ni hinner säga Los Angeles :)

Puss & kram / Sandra
Sandra

Kommentarer
Postat av: Terese

wow...det händer verkligen! Hoppas flyget gått bra o att New York får dig att tappa andan :) ååhhh vad avundssjuk jag är!

2008-10-07 @ 20:52:21
Postat av: kattis

hallå tjejen! så nu är du i NY alltså :) hoppas att det inte är alltför tråkigt under lektionerna!

jag ska ju byta mob nr nu, kommer inte ihåg om du fick mitt gamla eller inte. Men lägg till mig på msn så kan vi höras mer där när du kommit fram :D

ha det bäst så ses vi!

2008-10-08 @ 01:08:11
URL: http://hurrayforla.blogspot.com
Postat av: Hannah

we will hear from you on the other side ;)

hoppas att allt går bra, kan knappt vänta på att få höra om din första utekväll på area :D

2008-10-08 @ 15:56:22
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: Marie

Heeej!

Jag hoppas att flygresan gick bra och att du har kommit fram ordentligt! :) Jag sitter i mitt nya rum i Boston och har sovmorgon.. men självklart kan jag inte sova :P Haha



Hör av dig så fort du kan!!



Puss och kram!

Jag saknar dig..

2008-10-10 @ 13:03:18
Postat av: Marie

Heeej! Snälla kan du inte gå och köpa en dator snart! :P Jag vill veta hur du har det!

Kram kram

2008-10-11 @ 14:06:29
Postat av: Marie

Gå och köp en dator NUUU!

2008-10-13 @ 13:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback