saknar

Just nu saknar jag hemma. Min underbara familj och vänner.
Innan jag åkte fick jag en bok av min bästa vän Emlan. Boken heter "En gnutta mod". Hon ville att jag skulle läsa i den om det nån gång kändes jobbigt. Tog fram boken nu och läste:

Du kan råka illa ut hemma eller på jobbet och bli känslomässigt eller fysiskt utmattad. Plötsligt verkar det fullt möjligt att  alla dina ansträgningar varit förgäves. Det är ingen trevlig känsla, och bara Hollywoods bästa plastikkirurg kan återge dig ditt leende.


Jag hoppas att Julia är min plastikkirurg imorrn. Ska åka hem till henne, ska bli skönt och få träffa nån och prata och bara få komma ut ur huset. Kul och få se Tarzana :)
Sandra

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vännen, härligt att boken gör lite nytta, jag tror det står många kloka saker där i som gör att du hela tiden kommer att tänka positivt :) Hoppas att du har det bra och kör försiktigt i trafiken, det är inte som Vimmerby! :)



NJUT!!



Många många kramar!!

2008-10-23 @ 11:18:17
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Oj, de låter som en bok för mig. Vad heter författaren? Jag ska be mamma köpa den och skicka hit.



Är de du och M (Antar att de är värdpappan) som inte riktigt contctar? De brukar vara så faktiskt.

Eller är det något särskilt som händer?

Jag tror på dig iaf och jag hoppas att du kan njuta och tycka om ditt år i USA.



Kramar Louise

2008-10-23 @ 14:40:27
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag hoppas att allt löser sig och blir bra för dig och att vi kan fira jul ihop :) Jag såg verkligen fram emot det så hoppas det löser sig!

2008-10-23 @ 19:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback