packningstime

Nu sitter jag här men sen ska jag börja packa. Har typ bara idag på mej att göra det. Imorn ska jag vara inne i vby hela dagen. Först blir det till syrran och hennes söner, sen blir det frissan, sen ska jag fixa lite på stan. Sen blir det avskedsfest. Lördag middag med familjen.
Söndag åker vi till Stockholm och då ska jag förhoppningsvis hinna säga hej då till beccis oxå. Skulle åkt upp en helg till henne typ förrförra helgen men jag var ju fortfarande så prickig så det blev inget tyvärr :(
Dom hade tydligen ringt och frågat om jag kunde jobba idag men mamma sa nej, det hinns inte med. Nu får jag skynda på här lite, packa packa packa är det som gäller.
Sandra

Kommentarer
Postat av: jossan

okeej! ja precis, de blir säkert jättebra! och ja känner fortfarande att ja vill iväg men ja väntar tills ja känner mig redo och har den rätta familje! vet så många som åkt hem eller bytt familj och så vill ja absolut inte ha! men vart kommer du vara i usa :)?

2008-10-02 @ 14:13:57
URL: http://enalreus.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Haha det konstigaste är att jag vill drömma mardröm igen, de va så spännande. Haha nej inte normalt.





Hur känns de att åka nu då?

Förresten, vad var de för prickar du hade fått. Vattenkoppor?

Hoppas de försvinner innan du åker iaf.



Stort,stort lycka till!

Kramar Louise

2008-10-02 @ 23:52:58
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: jossan

gu va skönt att du säger så, har alltid känt mig dum för ja avrit petig och tackat nej till så många! men man vill ju verkligen att de ska bli rätt från början och slippa massa skit när man väl är där :P hur ser din familj ut då?

2008-10-03 @ 00:11:04
URL: http://enalreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback