morgon

Morgon här, klockan är 08.19 am. Pojkarna har Halloween carnival i skolan idag. Så dom var utklädda, men inga masker eller vapen. A var Darth Vader och D var Stormtrooper. Dom vill ha med mig i The Haunted House. Jag e på.

Sitter och pratar med mamma på msn och vi ser varandra i kameran. Saknar min mamma.

Sanna: Assistenten var inte snygg, han var ganska gammal, så det blir inget att berätta för barnbarnen :)

Fick en kommentar om min bok "En gnutta mod" Den är skriven av Bradeley Trevor Greive. Otroligt söt bok, med matchande bilder till varje litet visdomsord.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Victoria

hehe, mina ungar ska också va stormtrupers haha. förra året va han darth vader.. what's up with the star wars theme haha

2008-10-24 @ 19:12:03
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback