kyligt

Idag är det lite kyligt här i LA. Det växlar fort, ena dagen är det outhärdligt varmt och nästa lite smått kallt. Idag är det dags för uppkörning som sagt. Jag vill bara få det överstökat.

Fick äntligen se mamma, pappa och lillebror i camen idag. Saknar dom så mycket, svårt att hålla tårarna borta. Jag önskar dom kunde komma hit och bara ge mig en kram. Fast jag tror att det kanske bara skulle göra det ännu svårare...

Åt bagels till frukost idag. B hade köpt på det bästa stället i LA. Hon är från New york och det var där dom allra bästa bagelsen fanns sa hon. Men vi får nöja oss med LA:s bästa. Hon åker förövrigt till NY och jobbar imorrn. Så då börjar jag verkligen att jobba. Hon har varit hemma med mej, så vi har gjort allt tillsammans. Men imorrn är det bara jag som hämtar från skolan, bara jag som skjutsar till aktiviteter. Får se hur jag känner efter denna vecka...
Sandra

Kommentarer
Postat av: frida fjällgård;)

hittade din blogg på facebooken kul ju.. hoppas att du har det bra i la..:)

2008-10-20 @ 20:41:21
Postat av: Terese

hoppas uppkörningen går bra! :) saaaknar dig!

2008-10-20 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback