jag lever

Jag överlevde dagen. Pust. Det gick faktiskt bra. Körde lite fel, tom till skolan och den vägen har jag åkt många gånger, men jag körde runt lite och till slut så kände jag igen mej och var på rätt spår igen. Sen var det dags för simskola, B hade skrivit ut vägbeskrivning, så dit hittade jag, men hem sista svängen skulle jag svängt vänster men jag lade mig i högra filen och då är det inte så mycket annat att göra än att svänga höger. Så jag fick ta en liten sväng igen, till slut kände jag igen mig och vi kom hem oskadda.
Första gången jag körde bil här ensam, kändes bra. Såklart!!

Fortfarande sååååå excited över JUL! Marie och jag har pratat om att åka en sväng medans hon är här, kanske San Diego, Newport Beach eller Laguna Beach. Har tagit med mig massa julskivor, så vi får spela dom i bilen när vi åker runt och gör Cali osäkert. Typ bara 59 dagar kvar tills hon kommer hit. Visst låter det lite?? Snart är det november, helt galet vad detta år gått fort?!

Till slut, måste bara berömma er, för hjälp vad duktiga ni är på att kommentera! Jag blir lika glad varje gång jag loggar in och får se så många som skriver. Tack alla ni.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag röstar på laguna :)

du har väl hört att whitney får en spin-offserie vid namn "the city"?

2008-10-22 @ 12:02:14
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: Marie

Mina hostparents tycker verkligen verkligen verkligen att vi ska åka till Las Vegas! Det ska tydligen vara riktigt billigt att åka dit och bo där... haha :P Vi får prata om det en dag =)

2008-10-22 @ 14:28:52
Postat av: Terese

Har du varit på Wallmart än? har någon helt främling börjat prata med dig än? jag lovar, på Wallmart pratar alla med alla...det lärde jag mig iaf! :)

2008-10-22 @ 17:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback