hemlängtan

Vaknade imorse med hemlängtan, så fort jag slog upp ögon så bara längtade jag hem. Hem till min familj och vänner, hem till min säng, mitt rum, mammas mat, allting som känns som hemma. Pratade med mamma i telefonen förut och guidade henne in på msn, så ni pratar vi där. Hon är så duktig min mamma. ♥

Jag är så glaaad idag! För Marie, min finfina vän som jag spenderade många timmar med på msn innan vi åkte till usa, och som jag sen träffade första gången på hotellet kvällen innan vi åkte. Och som jag sen tillbringade hela orientation med kommer förmodligen hit till LA och firar jul med mig!!
Min familj här är judar så dom firar inte jul, vilket är helt sjukt enligt mig, hade jag varit jude hade jag firat jul iaf, säga vad dom vill! Men nu behöver jag inte oroa mig, för Marie och jag ska fira våran egna svenska jul här. Har tänkt hitta en liten gran som vi kan ha i mitt rum. Ska åka och storhandla på IKEA. Julmat, julmust, julpynt. Det ska bli så mycket jul här, att det kommer och talas om den där julen i Los Angeles länge framöver :)
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeey va roligt att du får fira lite svensk jul :)

det tycker jag ni gör alldeles rätt i!!!



o grattiiis till körkortet love!

stoor pusss.

2008-10-21 @ 20:11:15
Postat av: Josefine - numera ditt största blogg-fan

heeey va roligt att du får fira lite svensk jul :)

det tycker jag ni gör alldeles rätt i!!!



o grattiiis till körkortet love!

stoor pusss.

2008-10-21 @ 20:12:28
Postat av: Sara

De kan väl testa på att fira Chrismukka? (som Seth gör i O.C) :)

2008-10-21 @ 22:30:44
URL: http://intimacy.blogg.se/
Postat av: Marie

Sandra, det ska bli så himla kul att komma till dig och fira jul med dig! Hjälp vad mysigt vi ska ha! Vi ska boka flygbiljetter här inom några dagar tror jag :) SKOJ!

2008-10-22 @ 02:39:11
Postat av: Sara

Jamen bjud in Seth (Adam Brody), han är heeeet ;)

2008-10-22 @ 16:45:09
URL: http://intimacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback