hello from usa

Hey guys, I guess you`ve missed me. Har inte kopt en dator an ska kopa en pa onsdag eller torsdag. Skriver utan prickar hehe. Jag ar alltsa i usa i californien i los angeles, jag kom fram hel. Men flyget till LA fran New York va helt galet skakigt. Kapetenen sa tom med till oss att satta pa oss baltena. Scary!

Just nu ar jag i culture shock, ni aupairer vet vad det innebar. Dagarna i New york var underbara, saknar mina fina vanner. Marie, jag ska kopa en dator, nu vet du det haha, du e sot du.

Trivs har, men saknar min fina familj och vanner. Love you!

Jag ar ledsen for den daliga uppdateringen, jag ar bara sa busy hela tiden, har korlektioner hela tiden, lar kanna familjen. Sa fort jag har kopt en dator ska det skrivas blogginlagg pa blogginlagg, just wait and see.
Tell me what is going on at home?

BTW: Ikvall far jag se mitt forsta the hills avsnitt LIVE. Lyckan ar total.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Jaaaa! :D Kul att du trivs! Jag har inte kommit i culture shock än, men det kommer nog när den gamla au pairen har åkt nästa onsdag... då jäklar smäller det! Haha!



Kul att höra från dig i alla fall! Idag har vi varit i USA en vecka! Snart the Hills, jag väntar!

2008-10-14 @ 03:47:40
Postat av: johanna jörgensen

ooh missade det men kör på datorn nu, älskar the hills med! Du kanske kommer se dem på riktigt! det är verkligen veckans höjdpunkt! Hoppas du har det bra! Om du får hemsk hemlängtan kan vi alla svenska från orienteringen bara köra på skype-konferans allihop och peppa varandra! Ha det bäst! / Johanna

2008-10-14 @ 04:38:48
Postat av: Hannah

gaaah det var på tiden :)

2008-10-14 @ 06:29:47
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag kaaaanske har en fråga som jag måste fråga dig... ska luska lite först i min värdfamilj. Men kaaanske att jag ska fråga en sak ;)



Hur är det annars? Hoppas du köper en dator idag :) Det är ju faktiskt torsdag!



Det är läskigt hur man kan sakna någon som man bara träffat i fyra dagar, men jag saknar dig VERKLIGEN!!!

2008-10-16 @ 17:04:08
Postat av: Carin

Hej o välkommen till CA! :) Hur tris du än så länge?

2008-10-16 @ 23:56:25
URL: http://carinmec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback