halloween

Imorrn är det halloween, Julia och jag åkte till en affär idag för att hitta oss våra utstyrslar men fanns inget roligt. Jag prövade en fångklänning, svart och vitrandig, jättetråkig. Struntade i det och köpte ist bara lösögonfransar, nåt annorlunda får man väl ha iaf.

Det ringde på mobilen imorse men jag hann inte svara. När jag kollade upp numret stod det att det var ifrån Phoenix, Arizona. Jag har ju min sökning på södra Kalifornien. Dom lämnade inget voicemail, får se om dom ringer igen eller vad som händer.

Är ledig hela helgen, jobbar egentligen lördagar, men eftersom jag inte är bekväm med att ta ut pojkarna bland folk så ska jag inte jobba lördag. Vilkjet betyder att jag e ledig ända fram tills måndag 2 pm. Från imorrnkväll 6.30 pm. Ska fixa så jag har planer hela helgen, vill inte va hemma nånting.

Kunde inte somna igårkväll, låg och vred och vände och läste och släckte lampan och tände igen. Imorse gick jag upp tidigt så nu är jag trött. God natt.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Men Sandra, du måste ju se till att ha med dig mobilen överallt ;)

2008-10-31 @ 11:23:41
Postat av: Felice

Hej! Läste att du också var i re-match! Av vilken anledning? Är familjen bra? Är så grymt sugen på att åka till California men de är verkligen sega på huvudkontoret i Boston. Om det inte var familjen som var anledningen till din re+match, alltså att du hade väldiga problem med dem - skulle inte du kunna kolla med dem om de var intresserade av en annan svensk tjej (mig)? Skulle vara så otroligt tacksam! Om de inte redan har en ny au pair förstås. Jag är väldigt väldigt väldigt intresserad. Vill verkligen inte åka hem i förtid och jag fpr bara matcher på östkusten. Anledningen till att jag ville göra re-match har bara att göra med att jag inte trivdes i området, familjen gillar mig fortfarande och min LCC har rekomenderat mig för andra LCC:s i Kalifornien men jag har inte fått några svar. Skulle du kunna kolla med din familj? Vill de höra av sig så ge dem gärna min mail-adress: [email protected]. Du får gärna höra av dig om hur det går för dig i din re-match med! Vill absolut inte göra mig dig, men jag börjar bli desperat när tiden börjar rinna ut Du förstår säkert vad jag menar ;). Ha det toppen!

2008-10-31 @ 17:58:16
URL: http://anderssonfelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback