...

Sitter här med mina ikeainköp i sängen, med filmen You got served på tvn. Har pratat i telefonen ett tag, tagit en dusch, ska snart gå och lägga mig. Imorrn tänkte jag första första gången sen jag kom till LA åka till en köpcentrum och shoppa loss lite.
Jag är så sen med allting, har inte sett havet än, men nu börjar jag ju känna mig van vid att köra här, det är verkligen inte som att köra hemma i lilla Vimmerby.  Hörde nån som sa att kan man köra bil i Los Angeles, kan man köra bil vart som helst i världen. Har ingen gps i min bil dock, men jag gick in på mapquest och skrev av vägbeskrivningen till ett stort köpcentrum i Sherman Oaks, inte alls långt ifrån mig, enligt mapquest skulle det ta 11 minuter. Mapquest är en aupairs bästa vän.
Kanske blir stranden i helgen, vore nice och få lite färg. Sen är det ju halloween oxå, får se om det blir festa och om det blir en utklädnad...

God natt kära läsare...

Btw: Glömde ju bort, The Hills igår vad håller Audrina på med? Corey är ju helt underbar. Fast kanske bra ändå för då kan jag få honom ist! Och Marie ska ta hans snygga kompis :)
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback