Santa Monica

Tänkte lägga upp lite bilder ifrån Santa Monica. Var där första gången i lördags och sen bodde jag där i 2 dagar hos Anna. Urmysigt ställe, dit lär jag åka tillbaka. 3rd street var så mysigt, massa härliga butiker. Var på stranden, första stranden för mig i LA. I like!


Anna och jag cyklade ner till havet


Molnigt denna dag, regnade tom tidigare.


Soligt denna dag, häärligt!


Visst ser det fint ut?


Fint med alla palmer


Fick gå över en liten bro för att komma till stranden




Lade mig på stranden och solade...


Lifeguard bil och torn där borta
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad härligt det såg ut!

2008-11-06 @ 17:33:19
Postat av: Victoria

åh, härligt det ser ut.. dit måste ja verkligen åka ngn gång !

Hur går det med familjesökandet då?

2008-11-06 @ 18:24:03
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback