Santa Barbara

Här kommer försenade bilder från Santa Barbara, för en vecka sen.





Vi åkte kustvägen nästan hela vägen, underbart!



California


Julia och Anna, vad skulle jag göra utan er?


Jag väntar på min mat


Nyttig kycklingtacos, jättegott var det!


Santa Barbara


Solen på väg ner...


Ett brudpar som låg vid vattnet och blev tagna på kort





Ser ni fåglarna på rad?


Jag på piren


Swedish fish, jättegott lösgodis!





Varm choklad som jag såklart brände mig på, min tunga är så känslig.


Finare vänner får man leta efter här.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Terese

jag tror också jag skulle gillat där! :) Lite roligare än regn o storm som vi har!

2008-11-11 @ 15:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback