rematchen börjar

Nu har jag börjat min rematch, efter mer än 1,5 vecka i rematch. Fick uppgifter om 7 familjer imorse, efter att jag ringde min cc, när hon sa att hon skulle ringa. En i San Fransisco, jag skulle gäärna åka till San  Fransisco, men det var en "stay at home mum" och 3 pojkar. Jag känner att jag har gjort det liksom, men jag sa att hon får gärna ringa, kan ju inte skada att prata med henne iaf. Har dessutom redan pratat med en familj. Dom bodde i Virginia utanför Washington, fick information om 3 familjer därifrån. Har hört att Washington inte är en så rolig stad. Fick 2 i New Jersey oxå, dom lät ganska bra, får se om dom hör av sig.
Skönt att det äntligen börjar hända lite iaf.

Gick ut en sväng förut när mamman var med barnet på Mummy and me class. Jag bor så bra just nu så att jag kan gå till Ventura som är den stora maingatan här. Tar bara 5 minuter. Gick till starbucks och åt lunch. På vägen hem gick jag till seven eleven och köpte Reese´s, M&Ms och Chocolatechip cookies. Föräldrarna ska nog gå på bio ikväll, så jag får en kväll framför tvn, då måste man ju ha nåt att äta framför tvn. Det e 90210 ikväll. Ska kolla The Hills avsnittet från igår oxå. Kollade Gossip girl och One tree hill ist.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej, vilken bitch som bara inte hör av sig! Eller har jag som sagt gett fel nummer! haha!

Jag har hört att Washington D.C ska vara en rolig stad. Min värdmamma har varit runt i typ hela staden och rekomenderade verkligen att jag skulle ta en familj där.

Det är ju en storstad så det kan ju inte bli helt fel.

NJ är ju isåfall tråkigare! Kan ju ta upp mot en timme att åka in till NYC!

Det är ju skitbra, vi kan båda rematcha till D.C och joina de andra svenskarna där!! hihi

2008-11-12 @ 00:26:03
URL: http://sannasusa.blogg.se/
Postat av: Marie

Wohooodet har börjat!

2008-11-12 @ 04:14:16
Postat av: Mikaela

Va? Washington is the shiit! :D

2008-11-12 @ 16:58:36
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback