rapporten

Då var det dags att avlägga rapporten för er som undrar...
Träffade familjen i Manhattan beach igår, och det var som jag trodde, inte så bra med andra ord. Det är verkligen inte vad jag ville ha, 3 barn alla under 6 år och en bebis och hemmamamma....Dom var trevliga men kändes inte avslappnat och det vill jag verkligen att det ska vara. Dom småpratade på "sitt" språk, inte speciellt roligt för mig. Barnen var gulliga och sådär, flickan gillade Småland, hon hade massa Emilböcker, Pippi, Lotta på bråkmakargatan.
Jag har inte helt bestämt mig, men det lutar väl åt att jag inte kommer välja dom. Vi skulle höras.
Ringde en familj från New Jersey igår oxå, vi skulle med höras...

Fest igår...men det tar vi en annan gång.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Raisa

Hur funkar det med rematch? jag har hört att man har två veckor på sig EFTER det att antingen familjen eller du matchar med en ny au pair / familj. Eller är det så att man har två veckor på sig EFTER att man har bestämt att nu ska vi ha rematch?



Har du hört från nåra familjer i New York?

jag vill nämligen rematcha, men ja vill inte åka hem... :(

2008-11-17 @ 03:33:48
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback